Mammas bil är läskig att köra >__<

Sorry att jag inte uppdaterade igår, hade varken ork eller nåt vettigt att skriva om xD Dessutom hatar jag tangentbordet på laptopen vi har uppe på landet. Nuff said!

Hemma nu iaf, ska strax äta lite och sen ska jag plugga. Franska, filosofi, kanske svenska också? We'll see.

Förresten, vill ni veta vad jag fick i mitt påskägg? :D Jag fick ett par shorts och ett par leggings från Gina Tricot, samt en värdecheck för en ansiktsbehandling. Leggingsen ska kanske bytas mot en mindre storlek och shorten ska nog också bytas, dock till nåt annat. Ni ska få se foton när det är fix och färdigt, promise ;)

Later! :*



// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0