Det är fint väder och här sitter man

Förlåt att jag inte uppdaterade igår kväll, jag hade... ehm... andra saker för mig (a) Har varit ute en sväng och nu sitter jag och ska hitta fakta om Togo, ett land i Afrika. Och skriva denna fakta på franska. Hallå, räckte det inte med Eiffeltornet? xD

Tydligen inte. Anyhow, imorgon kväll åker jag till landet och blir borta till söndag eftermiddag. Påsken är typ den enda gången på året då päronen kan tvinga med mig dit, för mitt påskägg finns där och vill jag ha det så får jag följa med xD Dock undrar jag vad de ska lägga i det i år, jag får ju inte äta godis... hm?

Aja, nu ska jag begrava mig i Wikipedia. Later! :*

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0