It's wednesday

Hallå! Är nyduschad och sitter här och lyssnar på bra musik. Billy Talent närmare bestämt :D Är kär i deras nya album!

Har varit en bra dag idag men jag är trött som fan. Sovmorgon imorse iaf, psykologi första lektionen. Vi pratade om försvarsmekanismer, det var rätt intressant faktiskt. Man kände igen sig mycket, projicering och eskapism och sånt (a) Och så fick vi köra små rollspel och de andra skulle gissa vilken försvarsmekanism det var, rätt kul xD
Engelska, vi fick en bok vi ska läsa. The Handmaid's Tale av Margaret Atwood. Vi jobbade med den hela lektionen typ, förberedelser och sånt.

Lunch, jag kunde inte äta nåt för det var mjölk i båda alternativen. Kommer nog bli såhär ofta framöver xD Aja, jag åt en banan, alltid något. Efter lunchen gick vi till Indiska, Gina Tricot och Lindex. På de förstnämnda lämnade Claudia tillbaka saker, på Lindex köpte hon och jag varsin jacka. Vi lade undan dem igår men iaf jag ville ha Jacks smakråd innan jag köpte den. För det vill man :D Ni ska få se bilder på den röda kreationen i nästa inlägg ^^

Innan religionen satt vi och muppade oss på fyran, och på lektionen kollade vi på en amerikansk dokumentär om judendom och fick sluta tidigare. Knallade bort till Polhem och ångrade att jag hade tagit på mig jeansleggings, VARMT! xD Kinesiskan var nog en av de flummigaste ever, älskar när det är så ;D Jag och Anna var heeeelt sjuka alltså xD Älsk <33 När jag var på väg från Polhem till Västertull fick jag en god nyhet om morgondagen, ska bli riktigt spännande! :D Berättar mer imorgon, är väl inte hemligt men jag pallar inte just nu xD

När jag kom till busshållplatsen var Jack och Koffe där, vi snackade och flummade och Jack blev lack för att hans buss inte kom. Det slutade med att han gjorde mig sällskap på 137:an och sen tvingade mig att stanna kvar på centrum och hålla honom sällskap tills 134:an kom. Eller okej, tvingade kanske han inte gjorde men ni fattar vad jag menar xD

Oj. Långt blev det! Äh, det överlever ni ;)



// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0