TV-karriär here I come!

Juste, skulle ju berätta hur det gick med HippHipp-grejen!

För det första var det ju inte The Big Guys vi träffade, utan två andra som höll på med statister och sånt. De förklarade vad för sorts grej vi skulle vara statister till, och att de behövde stereotyper. Vi var väl ca 20 pers där, och de bad om våra namn och mobilnummer. Sedan tog de foto på oss en och en, och frågade vilken stil man ansåg sig ha. Claudia var pinup/prep, Jack var färgglad prep och jag - surprise surprise - var rock. De ska höra av sig imorgon ifall vi får vara med eller inte. Spännande :D Jag tror jag har a fair chance, var ju den enda rocktjejen där :P Jag har för mig att de behövde ca 10 st.

Imorgon har jag bara en lektion och på lördag blir det partyparty! :D Nu ska jag... kolla på Youtube-klipp (a)



// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0