Tur att det är sovmorgon imorgon annars hade jag dött

Haha, kollade nyss mitt schema och insåg att jag kommer få en fetehåla på nästan tre mysiga timmar imorgon. Och varje tisdag framöver. Nu när Ljus & Mörker är borta ser mitt schema ut såhär:



Det är verkligen tre mardrömsdagar och sen två riktigt najs... och vi kommer inte ha franska på fredagsmorgnarna på ett tag, det är fortfarande strul med lärarna. Alltså man hänger knappt med i ändringarna xD

Men men, nog pratat om det.

Att fixa i veckan:
- Höstjacka
- Lösögonfransar
- Azurblått nagellack
- Vodka

Vodka blir väl mest problematiskt... men äh, det finns Danmark eller hur? (a) Shit vad jag låter som en fjortis nu, men jag råkar gilla vodka okej? xD

Hm. Nog om det också. Nu ska jag fortsätta lyssna på konstig musik xD

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0