The kiss

Självklart började det duggregna när jag cyklade hem från affären, men det var inget skyfall iaf, alltid något xD Aja, jag fick tag på det jag skulle ha iaf, plus lite annat. Det är ett av universums märkligaste fenomen: varför ger man sig iväg för att handla två saker och kommer tillbaka med fyra? o.O

En annan lite kul sak... jag blev ju så överlycklig för att Brokeback Mountain gick på tv igår, och idag upptäckte jag att jag faktiskt har den på datorn! xD Kinderägg moment där!

Låt mig säga såhär... jag tror inte någon blir förvånad över att jag tycker det är en absolut självklarhet att den vann MTV Movie Awards för bästa filmkyss ;)


So fucking beautiful <3

// Z

Hit me baby!
Postat av: A

ska se filmen

2009-09-05 @ 16:57:27
URL: http://asmode.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0