Thank whoever it's friday!

Hej på er, så var man hemma och helgen har börjat! Jag pallar inte ta nån jäkla dagens outfit men jag ser inte så ovanlig ut idag; jeansleggings, svart linne och nitbälte. Pretty basic baby.

Hade ju bara en lektion idag, det var svenska. Vi pratade om Bellman och var seriösa till och från xD Och så fick vi en bok vi ska ha läst ut till den 28:e. Yaay :P Till lunch var det chili con carne och ris, ännu en dag när jag kan äta lunch i plugget! :D Sen stack Claudia hem och jag, Mika och Jack gick på stan ett tag innan alla tre försvann åt varsitt håll. Mika till lektionen, jag hem och Jack till Amalia. Missade precis 12.20-bussen så fick vänta till 12.50, bläää xD Dagens I-landsproblem!

Åh juste, jag kom tyvärr inte med i HippHipp :/ Men Jack och Claudia kom med iaf och de var jätteglada! Liksom... sånt är livet, och jag har ju faktiskt varit med som statist en gång innan ^^


Random stor bild xD

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0