Skolblogg

Ah, now what would one do without the school computers? ;) Sitter här och försöker döda tid fram till 15.40 då jag börjar min franska. Ska nog testa att mobilblogga sen, kan vara enda sättet att bibehålla en hyfsad update den här veckan ju xD

Borde göra fanskaläxan just nu men det gör jag sen (a) Surar lite för att jag inte kommer kuna spela Prototype på hela veckan men men... sånt är livet.

Haha, Jacks första ord till mig imorse: "Hur fan lyckades du?" Jadu, bra fråga :P

För att inte det här inlägget ska bli helt 'obildat' (höhö) så tar jag en gammal bild från skolans hemsida; från bokdansen den 13/5 =)



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0