Potatiskroketter...

Det kan verka ganska konstigt att jag inte har kunnat uppdatera förrän nu, eftersom jag faktiskt slutade fem över elva idag xD Men först åt vi lunch, sen vart det stan och en hel massa fönstershopping med Mika och Coco i typ... länge xD Vi hittade världens osexigaste tanttrosor på KappAhl och Claudia provade ett par läderbyxor på MQ. Jag bytte en kjol på H&M och så var vi såklart inne på alla de andra obligatoriska affärerna: Gina, Din Sko, Åhléns...

Efter en stund bar det av till Lenas, jag och Mika gjorde lite teoritest på datorerna och Claudia väntade tålmodigt xD Efter en stund kom Jack också och sen gick Mika hem. Jag, Coco och Jack hängde på stan i ett par timmar, satt på E-house och snackade om sex och sånt trevligt (a) Sen stack jag och Claudia hem och Jack till Erikssons, och direkt när jag kom hem stack jag och pappa ut och övningskörde. Nu är jag så jävla trött så ni kan inte tro! xD

Men en najs sak: Mamma och pappa har åkt till landet nu, har huset för mig själv till söndag eftermiddag. Alltid najs :D Nu ska jag nog försöka fixa lite mat. Later! :*



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0