Let's get wild, wild, wild

Uh. Alltså fan vad jag är hängig, har huvudvärk och lite ont i magen. Vafan, det är ju fredag, då ska man må bra?! Maddafakka. Dessutom tror jag att jag har tappat bort mitt busskort, jädrans mög xD

Nåt positivt är iaf att Chrissy kommer hit ikv, vi ska kolla på film och göra det andra vi brukar göra, men det skriver jag inte för då kommer Jack i vanlig ordning anmärka att jag låter så fjortis när jag skriver om alkohol. Ojsan, nu skrev jag det visst ändå :D

Asså förlåt, jag är trött xD Lite andra positiva saker idag är de här:


Biobiljetterna jag fick som tack för att de ska använda en bild på mig i ett av programmen i HippHipp säsong 3 ^^ Dessa ska fan sparas till New Moon om två månader!


På den här finns det nåt mycket spännande, eller det hoppas jag iaf xD Så fort Jack lyckas ta sig hem med sina dumma bussar och kan assistera mig via msn ska jag se om jag kan installera the shit :D

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0