JPC <3

Okej, det här klippet har jag knarkat precis hela fucking dan. Så fort det är slut börjar jag om igen. Finns massor av andra klipp med dem som jag har knarkat men jag nöjer mig med det här nu. It gets me every fucking time, det är så vackert, känslosamt, sårbart. Och om det är några homofober som inte klarar av att se två killar kyssas kan ni stänga av 3:43, efter att JP har sagt: 'Not as much as I love you'. Innan dess pratar de bara. Men om ni inte vill se fortsättningen då så är jag förvånad.

Och jag älskar hur JP säger 'What?!' vid 2:34 <3
Och jag älskar hur sårbar Craig är <3

Inbäddningen är inaktiverad so click click the pic:


JPC <3

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0