Jag ger upp, jag kommer inte på nån rubrik!

Hej på er! Typ precis kommit hem, slutade halv fem idag och det kommer jag göra alla måndagar nu xD Bööh. Men det är bra på ett sätt, för att franskan äntligen har kommit igång! Fast det är klart, det kommer nog inte hindra dem från att sätta lektioner på D-dagar för att vi ska hinna ikapp... varför skulle du bli sjuk i cancer, Ingegerd? =( Du var den bästa franskaläraren!

Pallar inte ta nån dagens outfit idag, jag är trött och hungrig xD Men jag ser nog inte så intressant ut idag, har på mig den här tröjan och svarta byxor. Men på nåt sätt känner jag mig jävligt snygg ändå :D Det är nog håret, det har varit på min sida idag.

Anyway, mam och pap är iväg och kollar på nåt hus och när de kommer hem ska vi käka. Sen ska jag och pappa övningsköra iväg till Center Syd och köpa mina dregel-skor och kanske en höstjacka. Yepyep :D


Jag gillar mitt hår idag ^^

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0