If tomorrow was too late

Hai på er! Pluggar religion till och från. Jag tycker faktiskt jag har pluggat rätt mycket ändå, och det är inga jättesvåra grejer vi ska kunna. IMHO.

Den längsta dagen idag, men i och med att vi inte har några hålor känns den aldrig så outhärdligt lång faktiskt. Först historia, vi gick in på histografi, d.v.s. historia om historia. Ganska intressant faktiskt, lite kul när vi skulle läsa en text på gammalsvenska xD
psykologin gick vi igenom det sista på det behavoristiska perspektivet och fick reda på vad som skulle komma på provet. MYCKET!
Engelska, vi gjorde nån heeeelmysko grej med ord, fan vad vi garvade! Orkar inte förklara, iaf inte i text. Sen såg vi på några Youtube-klipp med Stephen Fry och gjorde nåt korsord. En riktigt chill engelskalektion, läraren tyckte vi behövde paus från novellen ^^ Sluta tidigare fick vi också :D
Lunch, kunde inte äta nåt. Soppa och lasagne. Vad gör man? xD Lunchhålan spenderades, återigen, i bibblan med Jack och Koffe. De garvade åt Brian Regan och jag satt på golvet, läste en bok och kliade Jacks ben. Rutiner vetni!
Religion, sista lektionen innan provet, blabla inget intressant :P Och på kinesiskan var det flumm som vanligt ;D

Och btw, idag hade jag mina absolut grymmaste örhängen ;)


// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0