Höstvädret kommer med stormsteg

Hallå mina psykopathundar! (Psykopatspindeln är på semester för närvarande) Blev väckt av telefonen lite över nio imorse. Gick på toa, kollade på klockan och gick raka vägen tillbaka till sängen xD Vaknade igen halv tolv och nu har jag precis ätit frukost/brunch/lunch/whatever. Pappa ville att jag skulle klippa gräset men det kompliceras ju lite av regnet :P Får väl se hur det blir senare i eftermiddag.

Idag ska jag också fixa med lite franskagrejer (både läxa och lite annat) och sen ska jag nog spela Age Of Mythology som jag aldrig gjorde igår. Jag älskar det spelet :D Och jag älskar mytologi <3



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0