Har fått en extremt mysko låt på huvudet o.O

Good morning my lovely... psychos? (a) Vaknade vid tio över åtta för att jag var kissnödig som fan, tittade på klockan, suckade, gick på toa och gick tillbaka till sängen. Jag tror bestämt att det har hänt mig förr xD Och så väcktes jag igen vid tiotiden av att någon jävel slipar med en väldigt högljudd slip här utanför. Uh >__<

Men nu ska vi inte whina, för solen skiner faktiskt, det är lördag och det är party ikväll :D Måste bara ta mig igenom lite plugg idag också. Men det löser sig, för jag har världens snyggaste naglar just nu. Samt världens mest perfekta morgonfrisyr, och jag menar det. Då klarar man allt! :D

Now: Breakfast!



// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0