Glittrigt

Haha, blev bara en lektion idag xD Gick till SYV och sa att jag inte ville ha Ljus & Mörker om jag inte fick vara i Håkans grupp (där hela min klass är, och jag känner ju inte en kotte i den andra gruppen!). Eftersom jag har det som utökad kurs var det inga problem. Men sen säger Håkan att nån i hans grupp kanske ska byta så jag får plats där, och då vill jag ju ha det igen! Gud vilken soppa det här ska bli då xD Vi får välan se hur det går.

Har varit hemma i ungefär en timme, och jag har fått en leverans från Spreadshirt, ni ska få se det snart ;) Först ska jag käka nånting! Later :*


Älskar det här nagellacket, från Depend :D

// Z


Hit me baby!
Postat av: emma

Nej vad häftig färg :D

2009-09-04 @ 20:44:01
URL: http://emmarosa.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0