Mina cravings just nu!

Så, vad har jag saknat mest under denna vecka av isolation från datorn? Let's make a list...


A given. Har saknat att flumma med Anna, att ha typiskt Å&C-snack med Chrissy och - ofc - att ha de roliga, konstiga och smileyfyllda konversationerna med Jack xD


Det finns så många låtar som jag bara har på Spotify och inte på poden! Som den här, och den här, och den här! Listan kan göras lång men det låter jag bli, dra en lättnadens suck. Men det är underbart att ha all sin musik tillbaka :D


Alex Mercer, I've missed you! Men det ska jag inte göra länge till, för nu jävlar ska det slicas hunters och allt vad det är! ;D

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0