Det var nånting med en Barbiedocka och ett eluttag...?

Bonjour mes chèries! Sitter här i mjukisdress och är hyfsat nyvaken, har precis käkat frukost. Lyssnar på Celtic Woman, på nåt sätt visste jag att det skulle vara perfekt för mina öron nu. Hade världens skummaste dröm inatt (igen!), den utspelade sig i vårt eget hus, i ett gammalt kråkslott, i rymden och på Bjärreds busstation. Och jag har en känsla av att jag har drömt delar av den förr xD

Anyways, bilder från gårdagen är på väg, dock har FB högst prioritet (a) Såhär såg jag ut iaf, dålig bild men den togs efter hemkomsten, när man var trött och sliten xD


Jag gillar stora bilder (a)

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0