When it comes to watches, SIZE DOES MATTER!

Naturligtvis kunde jag inte låta bli att fortsätta kolla på klockor (a) Och såhär är det: Jag gillar maskulina klockor. Maffiga grejer, med STORA urtavlor och breda band. Inga jävla små smala damklockor för mig, tacksåmycket. Jag vill ha en klocka som ser ut som en klocka, inte som ett armband! Såna har jag nog av ändå xD

Dessa är INTE riktigt i min prisklass... men det är ju gratis att titta ;) Alla är härifrån!
OBS! Varning för megamånga bilder!

Okej, klart att alla inte är supermaskulina, duh xD Men där är iaf inga puttenuttesöta små diskreta damklocksskitgrejer!

// Z

Hit me baby!
Postat av: Challe

Jag har en Everlast :)

Tycker den passar mig bra^^

Det är nice med stora klockor!!! :D

2009-10-14 @ 23:58:21
URL: http://www.lostinline.se

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0