På nåt konstigt sätt känns det som om jag inte har gjort nåt vettigt idag xD

Hallå där, så var man hemma! Kom visserligen hem typ kvart över fyra, men då skrek min mage efter mat så det fick bli pannkakor och vindruvor, igen ^^ Inte ätit nåt sen frukost, man blir rätt... HUNGRIG då xD

Hade ju två prov idag, och båda gick nog rätt bra faktiskt :D Fast så ska man väl inte säga, för då har de gått åt helvete egentligen? Men kinesiskaläraren sa att det var bra (muntligt prov) och på psykologin svarade jag på allt och kände mig ändå hyfsat säker. Om jag sen fick till det på MVG-frågorna är en annan sak, det har jag ingen aning om :P

Både mamma och pappa är borta ikväll så det blir till att fixa mat själv, ska värma lite rester bara. Men först ska jag läsa bloggar och lyssna på Arrogant Worms ;D



// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0