Nu är det LOOOOOOOOOOV! :D

Imorse var jag INTE pepp på att gå upp och gå till plugget alltså. Hade feber igår och fortfarande halsont och huvudvärk imorse. Men jag svalde ner en Alvedon och tog mig till plugget. You gotta do what you gotta do, och jag hade faktiskt franskaprov xD

Men nu är det lov och det är häääääärligt! :D Mam och pap har åkt till landet så jag har huset för mig själv hela helgen ;) Imorgon blir det 9A-kväll med matlagning och film, på måndag blir det körlektion och sen bio, på onsdag blir det flumm i Arlöv och nästa lördag blir det paaaaaaaartyparty! :D


Kär i den här bilden. Älskar ljuset!

// Z

Hit me baby!
Postat av: Sabbi, mitt liv innan jag flyttar till USA

frågestund på bloggen nu! passa på att ställa vilken fråga du vill :) svaren kommer efter idol! Kram :)

2009-10-23 @ 14:40:35
URL: http://sabbi.webblogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0