My Ed Hardy <3

Det här var angående ett paket, och japp det var det jag stack iväg och hämtade efter att jag hade torkat håret och diskat :D


Paketet var stort, mjukt och som synes från Zoovillage. Och i det låg...















*trumvirvel*
















*mer trumvirvel*












Från the one and only Ed Hardy, 'The Godfather of Modern Tattoo'. Snuskigt dyr men värt varenda krona. Now my life is complete :D

Om någon tvivlar på hur mycket jag ville ha den;

Challe: Jag ville ha den mer än din svart/röd-rutiga hoodie
Chrissy: Jag ville ha den mer än att kunna äta socker som vanligt igen
Patrice: Jag ville ha den mer än Taylor Lautner och Robert Pattinson på en bädd av rosenblad
Jack: Jag ville ha den mer än ett Wii och en Xbox 360
Malin O: Jag ville ha den mer än ett körkort

Alla hittat nåt de kan relatera till? Good xD

// Z


Hit me baby!
Postat av: Challe

Tvätta den ut och in för att bilderna inte ska förstöras :)

Hett tips från husmor Charles ^^

2009-10-27 @ 23:32:14
URL: http://www.lostinline.se

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0