Monday morning

God morgon sötnosar! Jag har inte världens bästa morgonhumör just nu. Inatt hostade jag som fan, det är regnigt och uschligt ute och jag måste faktiskt... hu... lämna huset idag! xD

Körlektion hos Lena 14.35 och sen bio 20.30, dock ska jag hem om och äta och så. Det har fallit på min lott att fixa middagen här hemma idag, imorgon, på torsdag och på fredag. Ska göra lite annat småstuff också, dammsuga och sånt. Jag behöver pengar helt enkelt xD

Nu ska jag gå och äta min frukost bestående av osötade havreringar, bananskivor och solhavre. Sen ska jag chilla fram till ett då jag måste börja fixa mig, ska ta bussen vid två. Later :*



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0