Höst it is!

Riktigt höstväder är det ute, och det har det varit hela dagen. Regn och blåst och uschligt! Såna här dagar är det så härligt att bara softa, ihopkurad i myskläder, med en god bok eller framför tv:n/datorn. Och det är typ vad jag har gjort idag, när jag inte har pluggat då ;D

Imorgon lär det bli mer plugg, och övningskörning också. Och nagelfix och sånt, Sunday routine ya know xD Vi är lediga på måndag men jag ska vara inne hos Martin (frissan) vid elva så jag lär nog få sätta väckarklockan ändå :P Aja, behöver iaf inte gå upp klockan sex!

Nu ska jag fortsätta simsa med min extremt snygga Rama Lama Ding Dong :D


Hon fick ny frisyr... prisa Simsguden för Peggyzone och MTS! <3

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0