Host, host. Snörvel. Harkel. Host!

Åh. Hai. Nu undrar ni kanske vafan jag gör hemma nu och inte är i skolan som en duktig flicka? Jo, det ska jag berätta.

Jo, för jag är ingen duktig flicka... (a)

Nejmen förfan, nu ska jag vara seriös här xD Igår kväll mådde jag så jäkla kasst, och jag tänkte no fucking way att jag sätter väckarklockan idag alltså. Så jag fick sova ut, och just nu pågår en mysig psykologilektion som jag inte är med på. Ho-hum (a) Min nästa lektion börjar inte förrän 14.00 så det är mycket möjligt att jag masar mig till den, och sen till historian och därefter teorin. Teorin är det som det är mest troligt att jag pallar gå på, alltså.


Mitt sovsällskap inatt ;D Ska skriva mer om den här fluffiga vita saken i nästa inlägg. Men först ska jag ha frukost!

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0