Fukisnallen



Tja, det officiella namnet är Sjukisnallen, men det har blivit Fukisnallen eller bara Fukis. Den här nallen lades i min vagn när jag själv inte var mycket större än nallen i fråga, och sedan dess har den alltid varit med. Jag säger 'den' eftersom jag aldrig vad jag kan minnas har haft nån uppfattning om det är en han eller hon xD

Dock har Fukis aldrig varit ett sånt gosedjur som jag har lekt med, utan den här nallen har suttit som prydnad i min bokhylla i alla dessa år. De sällsynta gångerna jag tar ner den är när jag är sjuk, och då placeras den i övre vänstra hörnet av min säng. Den hjälper mig att bli frisk från sjukdomar, och därav namnet Sjukisnallen.

Okej, nu kanske ni tycker att det här låter helt weird - en nalle som hjälper mig att krya på mig? Men jag vet att det handlar om att verkligen tro på att Fukis hjälper mig, för då gör den det också! Inställningen är allt, right? Om jag bara tänker: "Äh, klart att den där nallen inte hjälper, jag kommer må lika kasst imorgon", då hjälper den definitivt inte. Men nu är det så att jag faktiskt tror på och älskar Fukis, och då hjälper den ;)


<3

// Z


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0