En alldeles normal eftermiddag, med våra mått mätt

Hai mina psykopatråttor! (Spindeln är återigen på semester). Egentligen slutar jag 16.35 på måndagar, men det visade sig att jag hade en megahåla mellan 11.10 och 15.40, så jag 'råkade' glömma att gå på franskan (a) Gänget gick till E-house istället och satt där en god stund, under vilken följande hände:

- Claudia och Koffe fyllde i ett korsord med högst tvivelaktiga ord
- Mina glasögon snoddes ur sitt fodral och gick runt till samtliga. Orden: "Woow, billig fylla!" yttrades ett antal gånger
- Jack försökte strypa mig med sin halsduk
- Claudia och Jack fick väldigt fina frisyrer, som ni kan se i inläggen under
- Ett stort antal tvivelaktiga bilder togs med mobiler och iPhones
- Jag fick i uppdrag att pussa Claudia på munnen
- Jag, Koffe och Claudia lekte zombies för fulla muggar
- Sms med weird dialekt utbyttes febrilt

Jadå. Alltså, normalast i världen, det är vi det o.O



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0