Blir det intressantare än såhär? Just asking.

Åh. Jobbig dag fast ändå inte. På historian blev vi uppdelade i grupper, vi ska jobba med en 'detektivuppgift'. Jag ska ta reda på om en snubbe som halshöggs år 1528 och som påstod sig vara Nils Sture (son till Sten Sture d.y.) verkligen var Nils Sture. Och det finns ju inget rätt svar för ingen vet. Källkritik och argumentation, yeye.

Slutade tidigt så det blev lång 10-rast, fick sitta ensam ett tag innan killarna dök upp och började snacka nördsnack. Fast idag förstod jag lite mer än vanligt eftersom de snackade om älskade Halo ;)

Psykologin var mysko, engelskan var seg, lunchen uteblev återigen för min del. Och Mika skulle ha halka och Jack och Koffe hade stuckit iväg, så jag var helt eeeensam :( Dock förbarmade sig Malin O och Nellie över mig ett tag, och när the geeks kom tillbaka gick vi upp till fyran och chillade fram till religionen, då vi avslutade islam och påbörjade hinduism, såg en dokumentär om denna religion med en jävligt gay indier som snackade xD

På kinesiskan var vi väldigt få, när Simon kom (innan läraren hade kommit) och fick reda på att vi hade test vände han på klacken och gick därifrån xD Men jag och Anna flummade som vanligt, och testet gick bra tror jag. Vi fick tillbaka våra muntliga prov också, MVG! :D Fett najs serru!

Okej, asså det här var verkligen inte menat att bli såhär långt. Har ju mycket att göra förfan! Måste tvätta håret och sen ska jag fortsätta plugga franska.



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0