Är det tillåtet att vara såhär trött? xD

Nämen oj, jag hade visst en blogg också! Har ju inte vart nån uppdatering förrän nu, fastän jag kom hem typ ett? Well, det finns en förklaring till det xD

Eftermiddagen har förflutit som följer:
- Z kommer hem vid ett och är ganska fredagstrött.
- Z lägger sig i sängen för att plugga psykologi.
- Z däckar totalt fram till typ fyra då hon väcks av att hennes far pratar högt i telefonen samtidigt som han steker pannkakor.

See, jag sa ju att jag hade en ursäkt! Nu har päronen åkt till landet över helgen och det är sååå gött, as usual :D Chrissy kommer hit om knappt tre timmar och innan dess ska jag iaf röja LITE i det här kaoset på mitt golv (a)

Sitter och äter en nygräddad pannkaka. Gott :D Jag tror jag ska gå ut och fota lite. Inte egobilder utan naturbilder. Japp, det ska jag nog göra ^^



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0