Skånetrafiken är onda. På riktigt.

Jag fattar inte. Jag fattar helt enkelt inte hur de tänker. Först tar de bort hållplatserna Västertull och Idrottsplatsen i Lund (13:e dec), där alla som går på Katte resp. Polhem går av och på. Sjukt överbelastade hållplatser, och de tas bort?! Det blir dock en ny, vid polishuset, men den kommer ju bli ännu mer överbelastad! Hål i huvudet.

Och nu ska man tydligen inte kunna betala med kontanter efter 20.00! Okej, jag fattar att det är för att det har varit så mycket rån mot busschafförer, fair enough. Men COME ON?! Det måste väl finnas bättre sätt att göra det på?

De hittar på den ena dumma saken efter den andra. Fuck Skånetrafiken säger jag bara. Nu längtar jag ännu mer efter mitt körkort.


NEIN NEIN NEIN NEIN NEIN!!!

// Z

Hit me baby!
Postat av: C

VA?! Tar de bort vår busshållplats?? Var fan ska vi då gå av?

2009-11-30 @ 23:18:31
Postat av: Challe

Efter årskiftet kommer hela Östergötland vara totalt kontantfritt både på bussar och tågen....

Sååå, efter att ha haft kontantstopp efter kl. 14 24/7 så blir det ännu svårare för folk som inte har en aning om hur fan man ska göra i detta rubbade län...

Aja, ni har det ganska soft fortfarande kan jag säga.

2009-12-01 @ 15:11:33
URL: http://www.lostinline.se

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0