My pills

Sitter och knaprar på cashewnötter och ska nog snart gå och lägga mig, måste upp typ halv tio-tio imorgon :P Tänkte dock skriva lite om alla piller jag fick med mig hem från Tarja idag.



1. Fiskolja
Omega-3 känner väl de flesta till? Inte precis något ovanligt att ha brist på. Ska ta 2 per dag, livet ut I guess?

2. Magnesium
Faktiskt kroppens viktigaste mineral! Ingår i 350 funktioner, mysig sak att ha brist på va? xD 2 per dag i 3 månader.

3. D-vitamin
Det här ville hon ge mig redan i augusti, men kunde inte eftersom parasiterna gillar det. Men nu är de lost and gone, och då ska jag käka 1 per dag (uppehåll på sommaren), livet ut.

4. Laktosenzym
Ska bara tas om jag blir 'tvungen' att äta nåt med laktos i, typ hemma hos kompisar och så.

5. Zink
Kroppens näst viktigaste mineral, ingår i 200 funktioner! Det här har jag verkligen jättebrist på, ska ta 2 per dag i 2 månader och sen 1 per dag i 8 månader.

Asså, you seriously don't wanna be me xD

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0