My best parts

Det här extrema ego-inlägget är ett resultat av att jag häromdagen läste ett liknande på en random blogg, ingen aning om vilken det var. Tjejen som drev bloggen hade hursomhelst gjort ett inlägg med de fem saker hon gillade mest på sig själv, kroppsdelar då. Eftersom jag länge har haft helt klart för mig vilka fem som är mina egna favoriter dröjde det inte länge innan inspirationen började snurra rundor i huvudet (a)


Det är sant att de kanske inte är slanka och modellvackra, men de är mjuka och fina ändå och jag tycker de rör sig på ett vackert sätt. Att sedan mina naglar bär på en förbannelse och aldrig vill vara fina är en annan sak xD



Ah. The hair, the hair. Det här är ju inte min naturliga hårfärg, jag är typ... mörkt rödblond. Men den här färgen är så jag så det skriker om det, och samma med den korta, tuffa frisyren som dagligen får utstå en massa hårvax och stora duschar hårspray för att vara så busig och fluffig som jag vill att den ska vara ;D



Jag har en snygg röv. Punkt? :D Sanningen är (pinsamt nog) att jag inte blev medveten om det förrän typ i mars-april nån gång, hade typ aldrig tänkt på my ass innan, helt seriöst xD Var nog mer fokuserad på höfter och irriterande lovehandles, men röven var aldrig intressant. Men sen blev den det, och jag insåg (med lite, eller GANSKA MYCKET hjälp, haha!) att den faktiskt är jävligt fin!



Varenda gång jag ser mig i spegeln tackar jag närmast omedvetet min genetik när det gäller midjan. Som ni ser har jag ju lite lovehandles, som de flesta, och min mage är inte precis vältränad xD Men midjan, midjan... ah, den sitter där, genom alla viktpendlingar jag har gjort i mina dar! ;) Älskar att ha kläder som gör att den syns (är tröjan för stor så kör jag i 95% av fallen på midjeskärp), för jag är så stolt över den! Och det tänker jag fan inte skämmas för. Jag har timglasform and I love it :D



Mina läppar är antingen en hel historia, eller bara kort och koncist vackra. De är inte Kenza-eller-Jolie-size, men de är fylliga och mjuka ;) De har fått utstå en hel del billiga läppglans från tjejtidningar genom åren, men i februari hittade de hem till det röda läppstift de har prytts med sedan dess. Drop dead gorgeous red lips <3

// Z

Hit me baby!
Postat av: Nicky

Hej Z!

Jag älskar ditt självförtroende och din blogg (såklart hehe). Jag vill jätte gärna ha en inne och ute lista. <3

2009-11-11 @ 12:39:09

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0