Mina nya skor är en hel historia!

Äntligen hemma nu! Blev inte så mkt övningskörning utan mest letande efter skor :P Körde till Center Syd och sen var vi där i 1½ timme medan jag provade det ena jävla paret skor efter det andra. På hyllorna såg de skitsnygga ut och jag älskade dem, och när de kom på mina fötter var de dock fortfarande skitsnygga men hela mitt sinne skrek bara NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!

Vid halv sju tog vi en matpaus (bästa pappa köpte laktostabletter på apoteket så jag kunde äta grillad ost/skink-baugette på Grafitti Café) och sen var det meningen att vi skulle gå tillbaka till en affär vi var i innan. På vägen dit gick vi förbi Din Sko, där jag visserligen förgäves var och kollade i söndags. Men jag tänkte what the heck, kan väl kolla snabbt bara.

Och där stod de. Gömda bakom några mockaboots. Exakt samma modell som mina förra, och förrförra, bara annan färg. Provade dem. Tittade i spegeln och kände mig som om jag hade kommit hem.


This, dudes... this is what I belong in <3

// Z

Hit me baby!
Postat av: simone

Riktigt snygga! :D

2009-11-24 @ 20:15:46
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så fina!

Har du kommit långt med din övningskörning?

2009-11-24 @ 20:37:37
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Okej, vad skönt att du ändå kommit så långt! :D

2009-11-24 @ 20:53:41
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Smile :)

ÅÅHH riktigt snygga! Ska nog köpa likadana imorgon! :D

2009-11-24 @ 21:06:38

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0