"A woman shall use what mother nature has given her, before father time takes it away."

Hemma nu! Som ni ser i mobilinlägget här nedanför blev jag kvar i plugget ett tag efter att jag hade slutat, med Jack och födelsedagsbarnet Hannes. När de sen skulle iväg gick jag först till Kicks och fyllde på förråden och sen fick jag vänta läääänge på bussen xD När jag kom hem kastade jag mig över brödskrinet, inte ätit en tugga på hela dan :P

Pappa har btw köpt splitter nya högtalare till stereon i vardagsrummet! :D De är kanske inte jättefancy men våra gamla har varit halvtrasiga i femhundra år eller nåt xD Pappa sa att de nya behöver 'spelas in' lite, så när han stack iväg till jobbet nyss satte jag in en gammal CD med Drängarna och vred upp volymen. Lööööv ;)


Jag igår, jäklar vad glad jag ser ut xD Och japp, man ser smal ut från den vinkeln (a)

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0