Z är hungrig, ur vägen!

Det kurrar som fan i min mage just nu! Och jag ska iväg och handla lite mat strax, kan det sluta med annat än katastrof? Blev jättesugen på pannkakor helt plötsligt, förmodligen konsekvensen av att titta för mycket på det här klippet och läsa om pannkaksätning på en random blogg, så jag tänkte cykla och handla lite. Men så hungrig som jag är nu är det mest troligt att jag kommer hem med hela ICA-butikens förråd av sötsaker. Någon som sätter emot? xD

Nu kurrade min mage igen, det hördes säker till Matilda på Grönland (internskämt). Jag lyckades förresten få schampo i munnen när jag tvättade håret, men inte ens den smaken kunde döda min aptit xD Urkish xD Äh, vad jag flummar. Nu får jag dra på mig jeansjackan och sticka, annars kommer jag väl aldrig härifrån (a)



//Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0