You show me your moves

Godmorgon på er! Har precis käkat frukost och satt i linserna, och nu ska jag ut och klippa gräset :P Sedan blir det plugg och novellskrivande, pallade inte göra något av det igår och det är både prov och deadline för novellen på tisdag. Hjäääälp xD

Åt upp halva sockerkakan igår, hur illa är jag på en skala? Men vafan, när man är ensam hemma och den bara står där... (a) God var den i alla fall, om jag får säga det själv ;D

Jag tror jag ska ta och dansa lite i eftermiddag. Det var så sjukt längesen jag gjorde det, och det är mindre än två månader kvar till Chappen så man får väl börja hårdträna snart xD Jag menar... I miss this:


Härliga tider  ;D

// Z

Hit me baby!
Postat av: Erika

sv: hehe okej ;)

2009-05-02 @ 13:06:45
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0