You are a force, you are a constant source

It's saturday and I'm happy, folks! Eller ja, happy och happy, kommer bli en del plugg idag, och det blåser ganska mkt så jag tror inte det går att ligga på en filt på gräsmattan och plugga, som jag hade velat. Fan då!

Men jag är glad för att det är löööööördag och för att det är sommarlov om två veckor och Chappen-tajm om fyra veckor! :D Har precis käkat frukost så nu ska jag väl byta från nattlinne till nåt annat och kanske plugga, kanske göra nåt annat. Who knows xD



// Z

Hit me baby!
Postat av: Olle

Hejhej:) Läser din blogg då och då, tycker att den är rolig att följa på något sätt:) Jag måste också sitta inne för att plugga en så fin dag som det nu är. Känns väll lite sisådär..Men som du säger, sjukt härligt att det är lov snart:) Då kommer man bort från skolan ett tag, speciellt skönt efter att jag sett den här filmen från skolan. Är kuslig faktiskt

WqIHjV1JsA" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=WqIHjV1JsA

2009-05-30 @ 18:08:43

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0