Today

Shit, vilken busy D-dag det blev då! Det var ju meningen att jag skulle plugga iaf på eftermiddagen idag, men nehej så blev det inte xD Vaknade vid tio och åkte in till lund vid halv tolv. Först shoppade jag smycken för alldeles för mycket pengar på Glitter, ska lägga ut bilder på det snart =) Sen skulle jag klippa mig och färga det mörkare. Blev jättenöjd, känns lite kul att ha blivit rakad i nacken igen, såhär kort där bak har det inte varit sen typ dagis:



Jag älskar färgen också, en nyans mörkare och lite mer rött i. Det lyfter fram det gröna i mina ögon, sa min frisör ^^ Lite bättre bild på hela frisyren:



Nu kommer det ju inte få se såhär sleek ut till vardags, vaxet och sprayen kommer åka fram och det kommer bli biiiig, as usual. Hey, that's just me, I have big hair and red lips ;)

Efter jag hade varit hos frissan gick jag till E-house och träffade Patrice <3, och där satt vi och snackade och flummade i typ 1½ timme, gött som fan :D Fick armbanden hon hade köpt till mig i USA också, lägger upp bild på dem också senare. De är skitcoola ;D När Patrice skulle ta tåget hem gick jag till mammas kontor där pappa var, och sedan åkte vi och kollade på ännu ett hus i Lund. Det här huset bestod av tre lägenheter och det fanns speglar överallt, I lööööv ;D Fast det blir nog inget med det heller, mamma sa att hon inte var så intresserad av det. Suck, undra på att vi aldrig flyttar nånstans xD

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0