När folk provar mina glasögon brukar de säga nåt i stil med: "Men shit, du är ju nästan blind!"

Om det nu är någon som alltid har undrat hur jag ser ut i brillor så vet ni det nu. Linserna kliade som fan så jag var tvungen att ta ut dem xD



Jag har synfel på -9 (that's A LOT) och är därför beroende av antingen linserna eller dessa skönheterna från Osiris. Har haft brills sedan jag var nio år och fick linser först för knappt ett år sen, sommaren -08. Det var en jäkligt stor omvändning för mig ska jag säga, hade ju haft glasögon i åtta år då och de var liksom som en del av mig, även om jag haft många olika par. Optikern säger att synen kommer försämras ännu mer i ett par år, men när jag är 22-23 ska den ha stabiliserat sig på -10 eller -11. That's a fucking lot. Då kan jag operera och shit om jag vill (dock inte laser, det går bara upp till -8. Fattar ni hur dåligt jag ser? xD) men det får vi se. Kostar stålar ju.

Vet inte riktigt varför jag skrev allt det här. Har väl tråkigt kan jag tänka xD Får väl försöka hitta nån bra film att titta på, och kanske nalla lite fler Pringles.

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0