Mer onödigt vetande


Jag tror det beror på att de bokstäver man använder mest (a, e, s, r etc.) sitter på vänster sida. Bara en gissning.


Inuti det då?


Nu ska jag gå ut och fånga illrar i pringlesburkar!


Jag tror aldrig att Kamprad har en sån där dag när man känner sig världelös, tror ni?


Hur lyckas man?


Någon som pallar kontrollera?


Åh, vad bra att du sa det, jag som hade tänkt spendera hela min helg med att försöka leda kor nedför trappor!


Hoppas han vet om det xD


Jag tänkte skriva vad jag tänkte när jag läste den här, men sen tänkte jag att det nog inte vore så bra xD


Kanske ett djurbeteende vi INTE bör ta efter, eller vad säger ni bojs?


Det visste jag!


Jag är inte 'folk i allmänhet'.


Ska man skratta eller gråta? Porr är ju... najs (a)


VI VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!!!!


Inga problem för Svarte Riddaren om han skulle vilja stjäla honom! (Don Rosa-fans fattar det där)


Och det ska vara bra för vad?

Hit me baby!
Postat av: sannie

Ha en bra dag :)

2009-05-28 @ 09:05:17
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: frida

söt blogg kolla gärna in min, puss ♥

2009-05-28 @ 13:18:01
URL: http://fridamalmbergs.blogg.se/
Postat av: thaikalle

fin blogg. kolla mina söta apor och följ med på mina spännande äventyr i Burmas och thailands djungel

2009-05-28 @ 14:34:11
URL: http://www.thaikalle.blogg,se

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0