Kaka? Jag kommer inte på något bra att skriva här. Kaka?

Sho! Det är inte så vanligt att man får nöjet att se Z vingla runt på höga heels i skolan,  men idag var en av de få tillfällena. Nu har jag mördande ont i trampdynorna och det känns som om jag kommer ha riktigt rolig träningsvärk i vristerna imorgon. Alltså, jag är inte gjord för att gå i högklackat xD Men vafan, det är ju så snyggt, och ibland får man offra sig (a)

Såå skönt att ha NP Matte B avklarat, särskilt toppen gick det ju inte men det gick väl helt okej. "Bara" franska och english speaking kvar av nationella då... plus en del andra prov vi har nu sista månaden, blääh.

För det är verkligen bara en månad kvar nu! Den 12/6 är det äntligen sommarlov! :D Shit, tänk att vi snart har gått ut tvåan... och så åker alla iväg till huttahejti och hans moster på lovet! Claudia till Italien, Jack till USA, Hannes och Bjärredsboysen och lite annat folk på budgetresa till Spanien... jag vill också! Men inga pengar har man, och inget sommarjobb i sikte. =( Whina, whina (a)



Nu ska jag göra tio miljoner kinesiskaläxor. Vi hörs! ;D

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0