Jag har redan tappat uppfattningen om vilken dag det är, illa xD

God klämdag på er allihopa! xD Squeeeeeeeze day! Felåt, jag har dålig humor på morgonen. Äh whatever, jag har ju dålig humor alltid :D Anyways, idag lyckades jag somna om tre gånger; klockan åtta, klockan nio och klockan tio. Vaknade vid elva och var spyfärdig av någon anledning :O Men det gick över.

Idag ska jag:

- Kanske klippa gräset
- Börja på mitt tal som jag aldrig höll i onsdags (a)
- Kanske stryka som mamma bett mig göra


Närå, jag är inte alls kär i den här bilden (a)

Annars vet jag inte, kanske bläddrar jag igenom NK-boken lite (prov om en vecka), men räkna inte med det xD Nu ska jag gå och äta en onyttig frukost (jordnötssmööööör <3) och kanske spela Kingdom Hearts. Eller kolla på Mean Girls. Eller läsa Harry Potter och Dödsrelikerna. Eller Breaking Dawn. Eh. Nu börjar jag ju låta lika velig som Claudia i en klädaffär xD No offense snygging, vi gillar dig precis som du är ;D

Hörs senare, aight? ;)

//Z

Hit me baby!
Postat av: amanda - foto & design

rätt :-D roligt att ni såg vem det var!! ja, jag skickade precis iväg den till henne :-)

2009-05-22 @ 11:51:54
URL: http://amandaberggren.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0