Jag har en kinesisk sång om blommor på huvudet

Tjena mors, eran halvdöva Z här. Glömde ringa vårdcentralen imorse så jag får väl göra det imorgon då. Jag står fan inte ut med den här jäkla vaxproppen i örat längre, Jack satt och mobbade mig hela NK:n för den. Jaa, jättekuuuul att jag inte hör ordentligt... xD Det susar och har sig. Uäh.

Var hos tandläkaren också, hon berömmer mina tänder som alltid, säger att de är såååå vackra och att jag ska ta hand om dem. Mina visdomständer ligger och pyr någon millimeter under tandköttet i både övre och undre käken, men det har de fan gjort länge tycker jag. Kan de inte bestämma sig för att komma upp nån gång xD

Var inte alls på humör för dagens outfit idag så det får ni klara er utan, hoppas ni överlever (a). Nu måste jag... plugga lite NK tror jag.



// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0