Jag antar att det inte alls är konstigt att jag tycker det känns som lördag idag

Mad tanke på att jag knappt har gjort något vettigt idag känns inaktiviteten på bloggen lite obefogad. Men men, ibland blir det bara så :P Har precis bakat en sockerkaka och det luktar ljuvligt i hela huset :D



Mitt tangentbord har fått damp och snart blir jag knäpp på det!

Mam och pap 'kommer hem' imorgon förmiddag (mamma kör direkt till kontoret I guess, och pappa ska bara inom och hämta något, sedan kör han upp igen. Lönt? xD) och då måste jag ha tagit hand om berget av disk i köket:


Det blir lätt såhär när man är ensam hemma (a)

// Z

Hit me baby!
Postat av: Sonja

sockerkaka är så himla gott! Mums...

2009-05-02 @ 11:32:24
URL: http://sonjat.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0