Har haft störiga låtar på huvudet hela dagen

Rätt chill dag idag, och fint väder också :D Franska först, vi såg på nån extremt seg sightseeing i Paris-film/dokumentär/whatever (seriöst, jag höll på att dö så tråkig den var) och fick resultatet på våra nationella prov i franska. Jag fick MVG på alla delarna! Fatta glad jag blev :D Claudia fick också MVG på allt, yeah vi är bäst ;)

På svenskan diskuterade vi filmen När Lammen Tystnar som vi har kollat på under några lektioner nu, bla bla jag brydde mig inte så mycket. Lunchen var skitäcklig och vi hade lång håla efteråt (ingen engelska) så jag, Mika, Jack och Koffe gick till Hamburgerstället i Saluhallen och käkade. Först ville Jack inte ha något, men det slutade med att han satt och käkade upp mina och Mikas rester. Han åt nog lika mycket som vi gjorde, fast han slapp betala den jäkeln xD

Sista lektionen var historia, vi höll på lite med korstågen och så fick vi tillbaka våra Mao-prov, ett svagt VG här men det var väl ungefär vad jag väntat mig :P Kinas historia är inte min grej, det är snarare språket som intresserar mig ^^


Proteiner i all ära men det är fan godare med chokladboll och jordgubbssaft :D

// Z

Hit me baby!
Postat av: Anonym

sminka dig lite mindre, då kommer dina naturliga skönhet utstråla mer! :)

2009-05-19 @ 21:54:23

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0