"Go colour a fucking zebra!" xD

Igår kändes det som om det var en ganska flummig dag då vi inte gjorde mycket vettigt. Idag har det känts precis tvärtom.

- Betygsnack på historian, jag har verkligen satt vartannat VG+ och vartannat MVG- på prov och arbeten. Så jag är en av de tre i klassen som ska göra ett extraarbete nu sista veckorna, för att bestämma mitt betyg. Fuck fuck fuck. PRECIS vad jag behöver.
- Naturprovet avklarat! Gick helt okej tror jag, var inte så svårt men jag vet att det är nåt jag missade :P Aja, palla oroa sig, får nog ändå VG på kursen whatsoever.
- Gick till trafikskolan och fick papper för att skriva in sig och sånt, ska dit och få inbetalningskort på måndag och sen blir det rock'n'roll på vägarna! :D
- Gick till apoteket och hämtade ut mina örondroppar, nu jäklar är det slut med svullna hörselgångar och trumhinnor! (det var det, inte vaxproppar xD)
- Fyllt på sminkförrådet.



Ett gott dagsverke! Nu ska jag äta godis, dricka läsk och lyssna på bra musik på Spotify :D

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0