Frågor som majoriteten av er säkert inte är intresserade av svaren på, så självklart gör jag dom xD

Hittad här!

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?

Holy shit... det är sånt man alltid tänker på, men aldrig har något riktigt klockrent svar till. En Ferarri och en Limo med privatchaffis, alla gånger. Skänka lite till välgörenhet också ofc. Kameratillbehör, ett Wii, kläder kläder kläder ;D


Har någon någonsin kallat dig lat?

PHAHAHA jag är så jäkla lat så... ja xD


Vilken svordom använder du mest?

(Mamma, läs inte) Oj, det är nog 'va fan/fan då' och 'jävla skit'


Tittade du på tecknat när du var liten?

Klart! Mest Disney men även Tom& Jerry, My Little Pony och tecknade filmer på typ Bolibompa ^^


Hur många syskon har du?

Inga alls minsann


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?

Jag vill definitivt ha en navelpiercing, det som stoppar mig just nu är väl priset och att min mage inte precis är den mest vältränade xD Tatueringar vill jag också ha, men inte förrän jag har fyllt 20


Vad har du för väder just nu?

Mulet men ändå ganska varmt, lite blåsigt


Vad åt du till middag lunch senast?

Åt fisk och potatis/potatisbullar till lunch i skolan


Kan du vissla?

Nej :O Mobbas inte! xD


Vilken film kan du alla replikerna till?

Titanic (a) Och Disney's Hercules!


Hur många stolar står kring ditt köksbord?

Två stolar och en soffa


Har du en stationär dator eller en bärbar?

Stationär HP <3


Vilket är ditt favoritämne i skolan?

Alla språken! Men mest engelska <3


Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Då lyssnar jag på Bob Marley - Don't Worry Be Happy!


Får du dåligt samvete efter du ätit kött?

Never! Vi är allätare, vi ska äta kött! Och dessutom är det gudomligt gott ;D


Om du var född av motsatt kön, vad skulle du vilja heta?

Isak!


Har du åkt moped någon gång?

Jadå =)


Vad lyssnar du på nu?

Fågelkvitter, suset i mitt öra och pappas stökande i köket


Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0