EU-valet på g


Klicka på bilden för att komma till testet

Har som så många andra gjort DN:s EU-test och reslutatet ser ni ovan. Fick 58% på både Folkparitet och Piratpartiet, det lutar väl åt Pirat. Om jag nu ens röstar? Jag tror jag ska göra det, men eftersom jag är så lite insatt i politik är jag aningen osäker. Fast det är väl mitt ansvar, I guess :P

// Z

Hit me baby!
Postat av: sanna ♥

Piratpartiet och Folkpartiet står för i princip samma saker. Enda skillnaden är att Folkpartiet inte samarbetar med vilka som helst, medan Piratpartiet uttryckligen har sagt att de kan samarbeta med vilka som helst bara de får igenom sina egna åsikter och frågor.



Det blir kul sedan när vi sitter här och har samma abortpolitik som Polen, för att Piratpartiet röstade igenom det i EP!

2009-05-27 @ 15:43:57
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0