Deeeetta inlägg tillägnar jag Maaaaaaaaaalin, som alltid läser min blogg och blir sååååå ledsen om jag uppdaterar för lite!

Sitter här med kjolen uppe vid midjan (vadå, det är bara jag här, och den åker upp när man rör sig på stolen), knaprar lakritsgodis, läser Kalle Anka, sms:ar och fryser. Japp, jag har funderat på att ta på mig ett par mjukisar istället.

Ringde vårdcentralen idag men det var lååång och seeeeg telefonkö så jag pallade inte. Får väl gå upp vid nio imon, då man är ledig, och sitta i telefonkö då. Vad som helst, bara jag blir av med den här satans vaxproppen!



Och btw så kan min mobil inte stava till asgarva. Illa xD

// Z

Hit me baby!
Postat av: maaaallan

Taaaaaaaaaaaaaaaack sötbarn<3

2009-05-26 @ 19:04:40

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0