(a+b)^2 = a^2 + 2ab + b^2

VARFÖR pluggar jag inte matte? Jag vet ju att jag borde. Grejen är att jag verkligen inte orkar lägga energi på det. Jag är säker på att jag fixar ett G i Matte B, så pass mycket fattar jag, och det är allt jag satsar på. VG, no way, den energin lägger jag på språken istället. Men jag ska kolla på matten ikväll, så klart jag ska. I'm not stupid o.O. Men jag kommer inte råplugga. Förmodligen är det korkat gjort av mig att övningsköra istället för att traggla PQ-formeln och kvadreringsregler. Visst, slå mig på fingrarna och säg fyyy då, men jag orkar inte. Jag. Orkar. Inte.



4 timmars nationella i Matte B imorgon. Two thumbs up! Det positiva är ju att vi slutar direkt efteråt ^^

// Z

Hit me baby!

Yeah write your stuff here:

Namn:
You know you want me to remember you

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0